E-mail marketing

Foto: VisitAarhus

VisitAarhus udsender automatiserede og direct mails.

Automatiserede mailflows

VisitAarhus udsender automatiske, personlige mailflows, der er målrettet den enkelte modtagers ønsker og interesser.

Når man tilmelder sig VisitAarhus’ mailservice, angiver man samtidig, hvilke interesser man har. Det kan f.eks. være kultur, outdoor, gastronomi, børnefamilie-aktiviteter osv.

Der udsendes derefter automatiske mailflows, som matcher modtagernes angivne interesser. I løbet af disse mailflows vil modtagerne få vist både oplevelses- og overnatningsmuligheder i destinationen.

Med dette setup bliver det muligt at ramme f.eks. børnefamilier, der er interesserede i forlystelsesog/eller dyreparker, eller outdoor-segmentet, der er interesserede i golf. Alle mailflows kører kontinuerligt og vil blive sat i gang, hver gang en ny kontakt tilmelder sig VisitAarhus’ mailservice.

Forretningspartnere, Strategiske Partnere og VIP-Partnere vil blive vist i prioriteret rækkefølge i de flows, hvor det giver mening ift. konteksten.

Direct mails

Ud over de automatiserede mailflows vil der løbende blive udsendt direct mails. Det kan f.eks. være en mail til familiesegmentet med aktiviteter/attraktioner i ferien, information til outdoorsegmentet med en ny cykelrute med gode restauranter på vejen osv.

Kvalitet, relevans og værdi øges derved for både modtagere og partnere.

Spørgsmål til e-mail marketing