Formålet med projektet er at øge virksomhedernes omsætning i relation til det natur- og outdoorbaserede kundesegment samt styrke sammenhængen mellem destinationens oplevelsestilbud, hvor de stærke oplevelsesattraktioner får følge af kommercielle outdoor- og naturoplevelser.
Aktuelle udbud og tiltag
Læs mere her
Spor 1: Afdækning og kortlægning ...
… af virksomhedsbehov og gæstepræferencer i krisetider med udgangspunkt i kyst- og outdoorbaserede oplevelser. VisitAarhus inviterer alle relevante aktører til møde om, hvordan VisitAarhus kan kickstarte værdiskabelsen af outdoor i Aarhusregionen.
Spor 2: KICK-START-forløb
Virksomhedsforløb for forretnings- og oplevelsesudvikling målrettet overnatningssektoren og mødesektoren ift. udvikling af natur- og outdoorbaserede ferietilbud. Fokus på rådgivning og hjælp til udvikling af nye forretningsmuligheder.
Spor 3: Markedstest
Kickstart-kampagner med udgangspunkt i specifikke målgruppesegmenter. Blandt andet konceptualisering og positionering af Aarhusregionen som en MTB-destination.
Spor 4: Netværk og forankring
Indsats målrettet deltagende virksomheder og specialister i lokalsamfundet med det formål at styrke grundlaget for yderligere forretningsudvikling, innovation og indtjening udover projektperioden.
Bevillingsgiver
Projektet er støttet af Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse og er en del af det nationale projekt ”Kick-Start Dansk Turisme”.
Læs mere om projektet her
Tidsperiode
Maj 2020 – September 2021
Gæsteservice- & Projektkoordinator
Direkte: | +45 23 42 54 18 |